Càritas Diocesana de Barcelona ha escollit el nostre Arxiprestat per fer el curs titulat "Acció social en immigració i gestió multicultural", a càrrec del Dr. Xavier Torrens, professor de la Universitat de Barcelona.
Aquest curs està obert a aquelles persones que vulguin dedicar-se al voluntariat social en el nostre nou context d'immigració i de multiculturalitat i està en la línia del objectius del Pla Pastoral Diocesà.
Els qui vulguin fer aquest curs poden adreçar-se als capellans de la parròquia. Es pot inscriure un màxim de cinc persones per cada parròquia del Poblenou, amb un perfil d'edat entre els 18 i els 50 anys.
Són 40 hores lectives i s'impartiran tots els dilluns de les 19 a les 22 hores a la seu social de Càritas (Plaça Nova, 1). El curs és gratuït i al final es lliurarà un certificat.
Creiem que els qui facin aquest curs poden rellençar una nova etapa en el treball de Càritas Arxiprestal.