Notícies i agenda Gener 2019 nº 1/2019

Parròquia del Patriarca Abraham i Parròquia de Sant Francesc d'Assís.

Missa del Pollet

La celebració de la missa del Pollet, especialment preparada per les famílies amb infants, està esdevenint un dels moments de més intensitat en la vida parroquial.

Com ja fa uns anys la massiva assistència de feligresos va omplir de gom a gom el temple.

La música i cants del grup Cap a Déu en Mi, va acompanyar la celebració eucarística de la Nit de Nadal, que va ser presidida amb la seva particular sintonia amb els infants pel rector Mn. Gabriel Carrió i per Mn. Francesc Romeu rector de Santa Mª del Taulat.

Proper concert Ciutat Nova : Diumenge 20 de gener a les 18h. al. P.Abraham

S'apropa el segon concert que celebrarem al P.Abraham  que ens farà gaudir de la música de tradicions religioses a través de dos grups musicals vocals.

Gaudirem de la Schola Gregoriana de Catalunya, cant gregorià en estat pur, i del Grup d'Adil Amrani, colors tonals de la mediterrània amb el cant sufí musulmà.

Hi haurà una introducció  a càrrec de l'educadora i activista social, Salima Abdessamie, que llegirà un text entorn dels valors del diàleg i la pau.

Es demanarà una aportació econòmica. No us el perdeu.

Trobada Arxiprestat del Poblenou 2019

El dissabte 26 de gener, de 10 h. a 14 h. celebrarem la trobada anual de les parròquies de l'arxiprestat del Poblenou, a la Parròquia de Sant Francesc de Paola, situada al carrer de Ramon Turró, 324.

En aquesta ocasió tindrem la presència del Bisbe Auxiliar Antoni Vadell que ens en farà la presentació i acompanyarà.

Us animen a participar-hi i a copsar la riquesa i diversitat de les comunitats del nostre arxiprestat.

Agenda Gener:

Dissabte 12: Inici de les activitats de l'esplai al P.Abraham.

Dimecres 16: Trobada de pregaria a A S. Francesc d'Assis a les 20,30h.

Diumenge 20: Concert Ciutat Nova a les 18 h. al P.Abraham

Dijous 24:  A les 20,30h. Pregària ecumènica a Santa Mª del Taulat. (C/.Pujades 189)

Dissabte 26: Trobada arxiprestal de 10 a 14 h. a S.Francesc de Paola (C/Ramon Turró, 324) i

al P. Abraham a les 20h. Missa amb la música de  Cap a Déu en Mi.

Dilluns 28: A les 20,30h. al P.Abraham. 30m. Silenci pels Segrestats del món

Horari de Misses i despatx parroquial:

Parròquia del Patriarca Abraham: dissabtes 20 h./ diumenges 11 h. Despatx dimecres 18h.

Parròquia de S. Francesc d'Assís: diària  20 h.(excepte dijous i dissabtes) i diumenges a les 12 h. i 20 h. Despatx divendres 18 h.

Difon aquest missatge i fes-nos arribar mail de persones interessades en rebre'l.

Que tingueu un bon any 2019 en la pau del Senyor!

Endavant!