Notícies i agenda Octubre 2018 nº 9/2018

Parròquia del Patriarca Abraham i Parròquia de Sant Francesc d'Assís.

Nous membres al consell parroquial del P. Abraham

A la reunió de setembre del Consell Parroquial del Pare Abraham hi va haver la incorporació dels nous responsables de l'esplai. L’Elna, l'Oriol i la Cèlia seran els directors d'aquesta nova etapa, i agafen el relleu de la Clara Capdevila, la Judit Martínez i l'Albert Illa. Tant a uns com als altres els agraïm la seva col·laboració i el seu treball envers una educació en el lleure dels nostres nens i nenes, basada en els valors cristians. Les inscripcions ja han estat tancades i l'esplai començarà aquest proper dissabte dia 6, a les 16,30h. i comptarà amb 28 monitors i monitores per atendre a 130 nenes i nens.

Bon curs!

Obres a l'edifici annex de la Parròquia del P.Abraham:

Les obres a l'edifici annex segueixen el seu curs. Ja s'ha separat la zona d'accés a l'esplai del que serà la zona d'acollida i allotjament,  i ara s'estan revisant els aspectes elèctrics, l'ascensor, i d'altres equipaments que per manca d'ús s'havien anat deteriorant. Confiem que no tardarem gaire en veure com aquests espais acullen persones migrants, que trobaran aquí un espai temporal per a cercar noves oportunitats.

Agenda Octubre:

Dissabte 6: Inici del curs de l'Esplai del Pare Abraham a les 16,30h.

Dilluns 8: Comença la catequesi d'infants a Sant Francesc d'Assís a les 17,30h.

Dimarts 9: Festivitat del Patriarca Abraham. A les 20h. Eucaristia amb l'acompanyament de Cap a Déu en Mi.

Dimecres 17:   A Sant Francesc d'A. a les 20,30h. Trobada de pregària.

Dissabte 20: Al Pare Abraham , a les 20h., Eucaristia amb música i cants de Cap a Déu en Mi.

Diumenge 21: Jornada del Domund

Divendres 26: Homenatge al recentment desaparegut mestre hindú Bhakti Das al Pare Abraham a les 18h.

Dilluns 29: Pare Abraham 20,30h. trobada de 30 m. en silenci pel Segrestats del món.

Dijous 1 de novembre:  Mn. Biel Carrió oficiarà missa a les 13 h. al Cementiri del Poble Nou.

Horari de Misses i despatx parroquial:

Parròquia del Patriarca Abraham: dissabtes 20 h./ diumenges 11 h. Despatx dimecres 18h.

Parròquia de S. Francesc d'Assís: diària  20 h.(excepte dijous i dissabtes) i diumenges a les 12 h. i 20h. Despatx divendres 18 h.

Difon aquest missatge i fes-nos arribar mails de persones interessades en rebre'l.

Per conèixer informacions d'altres Parròquies: Arxiprestat del Poble Nou

Fins aviat!