Notícies i agenda Abril 2019 nº 4/2019
Parròquia del Patriarca Abraham i Parròquia de Sant Francesc d'Assís.

Romeria a Montserrat: 29, 30 i 31 de Març.
Aquest diumenge va concloure la  39ª  Romeria al Monestir de Montserrat  de l'arxiprestat del Poblenou.
Han estat 44 caminaires que han fet tot el recorregut des de la Parròquia del Pare Abraham, i que en finalitzar la Romeria, van trobar-se amb unes 120 persones de les nostres comunitats parroquials, celebrant amb ells la missa d'acció de gràcies al Monestir.
Aquesta Eucaristia va estar presidida pels rectors de P.Abraham i Sta. Mª del Taulat, Mn. Biel Carrió i Mn. Francesc Romeu.
La celebració del proper any del 40è. aniversari d'aquesta romeria, serà de ben segur molt especial.
Us mantindrem informats.

Camí del diaconat de Bartomeu Chapa
El passat mes es va fer la cerimònia de l'accés al ministeri de l'Acolitat, del nostre bon amic Bartomeu Chapa, a la Parròquia de Maria Mitjancera de Barcelona,  .
Va estar força ben acompanyat per membres de la comunitat de la seva Parròquia de Sant Francesc d'Assís.
T'acompanyem Bartomeu en el teu camí de servei a la comunitat.
Endavant i gràcies pel teu compromís.

Concerts a les nostres Parròquies:
Aquesta mateixa setmana , el proper dissabte 7 d'abril,  les nostres comunitats acolliran dos magnífics concerts de música.
Al Pare Abraham, seguint amb el seu programa de concerts en col·laboració amb Ciutat Nova, a les 18h. hi actuarà el grup GospelSoul.
Una gran coral amb un magnífic repertori de cançons de música gospel contemporània.
Si els voleu escoltar, GospelSoul

I a la Parròquia de S. Francesc d'Assís, a les 18,15 h. el concert estarà dedicat a Andrew Lloyd Weber, compositor anglès, autor de Jesucrist Superstar, entre moltes altres obres d'èxit. Música en directe amb excel·lents intèrprets.

Agenda abril:

Dissabte 7 :  A les 18h. al Pare Abraham concert de Gospel Soul, i a les 18,15h. a Sant Francesc d'Assís homenatge a Andrew Lloyd Weber

Dissabte 13: No hi haurà esplai al P.Abraham. A les 20h. al P.Abraham missa vespertina amb Benedicció de Rams.

Diumenge de Rams: A les 11h. Benedicció de Rams al Pare Abraham i missa a S.Francesc d'A. a les 12,30h.

Dimarts Sant: a les 11h. a S.Francesc d'A. missa crismal.

Dimecres Sant: A les 20h. a S.Francesc d'A. Trobada de pregària.

Dijous Sant: A les 20h. Cenal del Senyor més Hora Santa.

Divendres Sant: A S. Francesc d'A a les 9h. Adoració, 12 h.  Via crucis,  17h. Adoració de la Creu,  18h. Pel·lícula als locals.

Dissabte Sant: A S.Francesc a les 22h. Vetlla Pasqual.

Dissabte 27: A les 20h. al P.Abraham missa amb la música de Cap a Déu en Mi.

Dilluns 29: A les 20h, missa al Pare Abraham i tot seguit 30m. de Silenci pels segrestats als món.

Horari de Misses i despatx parroquial:

Parròquia del Patriarca Abraham: Últim dilluns de mes i tots els  dissabtes a les 20 h. i diumenges a les 11 h. Despatx dimecres 18h.

Parròquia de S. Francesc d'Assís: diària  20 h.(excepte l'últim dilluns del mes, dijous i dissabtes) i diumenges a les 12 h. i 20 h. Despatx divendres 18 h.

Difon aquest missatge i fes-nos arribar mail de persones interessades en rebre'l.

Per conèixer informacions d'altres Parròquies: Arxiprestat del Poble Nou

Endavant!