Notícies i agenda Març 2019 nº 3/2019

Parròquia del Patriarca Abraham i Parròquia de Sant Francesc d'Assís.

Camí del diaconat de Bartomeu Chapa

Bartomeu Chapa, feligrès i  col·laborador de la Parròquia de Sant Francesc d'Assís, segueix avançant en el seu camí vers el Diaconat permanent.

Aquest dissabte 2 de Març a les 20 h. a la Parròquia de Maria Mitjancera (Entença, 200 BCN) rebrà del Bisbe T. Vadell el ministeri de l' Acolitat.

Un nombrós grup d'amics l'acompanyarà en aquest nou pas vers el Diaconat.

Endavant Bartomeu i gràcies pel teu compromís.

Romeria a Montserrat: 29, 30 i 31 de Març.

Malgrat el termini d'inscripcions acaba aquest cap de setmana, encara sou a temps d'apuntar-vos a la Romeria de Montserrat de l'arxiprestat del Poblenou, que es farà del 29 al 31 de març.

Aquest any la Romeria es concentrarà a les 19h. a la Parròquia del Pare Abraham, per la qual cosa no hi haurà la missa del vespre a Sant Francesc d'Assís.

Confiem que el temps acompanyi i la Romeria sigui una oportunitat per gaudir del camí, de la companyia d'altres pelegrins i  per trobar espais de silenci i meditació dins d'aquest temps de Quaresma.

Des del desert: Tots podem sentir-nos segrestats.

image.png

El nostre amic i parroquià Albert Vilalta , va ser segrestat  el 2009 per un grup terrorista que el va retenir al desert del Sahel, a l'Àfrica,  durant nou mesos.

En col·laboració amb la Carme Canet, presenta ara un espectacle que partint dels seus escrits, i amb música , dansa, interpretació i audiovisuals,  ens transmet de forma sensible els seus pensaments i reflexions, que van més enllà de la seva pròpia experiència individual.

Serà al Centre Moral del Poblenou, (Pujades 176 BCN)  el divendres 1 i dissabte 2 de març a les 21 h.

Detalls : Des del desert

Agenda  Març:

Dissabte 2 : No hi haurà missa a les 20h. al Pare Abraham per acompanyar a Bartomeu Chapa en el seu camí vers el diaconat.

Dimecres 6: Dimecres de Cendra imposició de la cendra a la Missa de les 20h. a S. Francesc d'Assís

Dijous 14:  A les 21,30 h. Catequesis d'adults a Sta. Mª del Taulat "800 anys de l'orde de la Mare de Déu de la Mercè" Pare Jesús Roy, Mercedari presó de WAD-RAS.

Dimecres 20: A les 20,30h. a S. Francesc d'Assís trobada de pregària.

Dijous 21: A les 21,30 h. Catequesis d'adults a Sta. Mª del Taulat "Per què serveixen les presons?" Eduard Ibàñez, director de Justícia i Pau.

Dissabte 23: A les 20 h. al Pare Abraham missa musical amb Cap a Déu en Mi

Dilluns 25: Al Pare Abraham 30m. de silenci pels segrestats del món.

Dijous 28: A les 21,30 h. Catequesis d'adults a Sta. Mª del Taulat "L'acompanyament a les persones privades de llibertat" Pare J.Mª Carod. Mercedari.

Divendres 29: Inici de la Romeria de Montserrat a les 19h. al Pare Abraham. Per motiu de la Romeria no hi hauran les misses habituals.

Només hi haurà litúrgia de la Paraula a S.Francesc d'Assís el diumenge 31 a les 12h.

Diumenge 31: Al monestir de Montserrat a les 16,30h. Eucaristia de la Romeria

Horari de Misses i despatx parroquial.  Atenció tingueu en compte les activitats anteriors que afectaran aquests horaris.

Parròquia del Patriarca Abraham: dissabtes 20 h./ diumenges 11 h. Despatx dimecres 18h.

Parròquia de S. Francesc d'Assís: diària  20 h.(excepte dijous i dissabtes) i diumenges a les 12 h. i 20 h. Despatx divendres 18 h.

Difon aquest missatge i fes-nos arribar mail de persones interessades en rebre'l.

Per conèixer informacions d'altres Parròquies: Arxiprestat del Poble Nou

Endavant!